Prekių pristatymas

Prekes Pardavėjas pristato ar siunčia tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

Dažniausiai prekės pristatomos per 1–3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo į „DPD Pickup“ paštomatus arba Pirkėjo nurodytu adresu.

Prekių pristatymo Pirkėjo nurodytu adresu kaina – 2,99 Eur.

Prekių pristatymo į „DPD Pickup“ paštomatą kaina – 1,99 Eur.

 

Prekių grąžinimo taisyklės

Norėdami grąžinti įsigytas prekes, susisiekite su mumis el. paštu info@logisshop.lt ir pateikite šią informaciją:

  • pirkimą patvirtinantis dokumentas;
  • užsakymo numeris, jei toks buvo pateiktas;
  • prekės pavadinimas;
  • grąžinimo priežastis (netinkama kokybiška prekė, nekokybiška ar brokuota prekė, prekė pažeista transportavimo metu).

Kokybiškų prekių grąžinimo taisyklės

Jums netikusias prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos.
Gavę jūsų pranešimą susisieksime su jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką ir sąlygas.
Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje.
Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytu paviršius.
Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Nekokybiškų ir pažeistų prekių grąžinimo taisyklės

Nustatęs broką ar gavęs sugadintą transportavimo metu prekę, Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju, kaip nurodyta Prekių grąžinimo taisyklėse, ir pateikti brokuotą ar sugadintą prekę patvirtinimui.

Patvirtinęs gamyklinį broką arba nustatęs, kad prekė buvo sugadinta transportavimo metu, Pardavėjas turi pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.

Atsiskaitymas už grąžinamas prekes

Pinigai pervedami į Pirkėjo banko sąskaitą per 10 darbo dienų nuo prekės grąžinimo dienos.